درمان طبیعی به سطح کراتینین کمتر

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

درمان طبیعی به سطح کراتینین کمتر

 

درمان طبیعی به سطح کراتینین کمتر

کاهش سطح کراتینین بیماری کلیه یک مشکل مراقبت از بیماران در مورد بسیاری است همیشه. نگاهی به عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی را در نظر، بیشتر و بیشتر بیماران تمایل دارند برای درمان های طبیعی نگاهی به سطح کراتینین کمتر.

به عنوان یک نوع از داروهای طبیعی، داروهای گیاهی چینی به طور معمول استفاده می شود برای کمک به کاهش سطح کراتینین از طریق ترویج سم زدایی روده، از قبیل Ligusticum wallichii منی cassiae، ماش، گل kudzuvine، ریواس چینی، ریشه مریم گلی قرمز ریشه دار، مایع منی Hoveniae، زالزالک و باربادوس آلوئه، و غیره در چین، داروهای ثبت اختراع های چینی مانند شن shuaining، Niao duqing است نیز به طور معمول در بالینی استفاده می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را می توان به عنوان یکی دیگر از درمان های طبیعی به سطح کراتینین کمتر شمارش. این درمان شروع به بیدار بیشتر و بیشتر مورد توجه در سراسر جهان برای ایمنی و کارایی آن است. بیماران با سطح کراتینین بالا فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را به عنوان آن خارج شده است مورد استفاده قرار گرفته است. بیماران خارجی از آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

کاهش کراتینین بالا است، هدف نهایی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی نیست، بلکه کمک به بیماران مبتلا به صدمه به کلیه ها تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. به هر حال، با بهبود عملکرد کلیه شما کاهش تدریجی در سطح کراتینین متوجه خواهید شد.

نوشیدن برخی از انواع چای نیز متعلق به یک درمان طبیعی برای سطوح کراتینین کمتر است. اگر شما علاقه مند در لیست چای می باشد، شما می توانید به ما ایمیل به kidney-support@hotmail.com ارسال.

گرچه بسیاری از درمان های طبیعی به سطح کراتینین کمتر وجود دارد، بهترین راه این است که کلیه ها را به بازگشت به خود را عامل پست با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، در غیر این صورت، بیماران باید به تجربه دیالیز در آینده، کارشناسان می گویند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.